Copywriting 1 Gambir Emas

Gambir_Emas_GE_Herbs_Herba_44_GE_Performance_Oil_Gambir.My

Siapa Yang Perlu Mendapatkan Gel Gambir Emas?
.
??Mereka yang mempunyai masalah cepat pancut
??Mereka yang mempunyai masalah zakar lembik
??Mereka yang mempunyai masalah zakar kurang tegang
??Mereka yang kurang keyakinan diri ketika di ranjang
??Mereka yang mempunyai masalah pasangan yang dingin untuk melakukan seks
.
PRIVASI ANDA, KEUTAMAAN KAMI..
Tidak akan tertulis perkataan ‘Gambir Emas Performance Gel‘ pada bungkusan anda.
.
BELI LAH TANPA MALU DAN RISAU
Dengan Bantuan Gambir Emas Performance Gel, Lebih Ramai Suami Penyanyang
.
Telah Hadiahkan Malam Jumaat Terindah Buat Isterinya! ANDA Bila Lagi?
.
.
jangan bertangguh lagi ?
.
LAYARI WEBSITE KAMI ???
.
www.gambir.my
www.gambir.my
www.gambir.my
.
.
#gambiremas #gambirjantan #gambirsarawak #vimax #viagra #abangsado #minyaklintah #ubatkuat #gym #mesotropinhq #mesotropinmalaysia #sayajualonline

Copywriting 2 Gambir Emas

9-Tips-Untuk-Zakar-Sihat-&-Bertenaga_Gambir_Emas_GE_Herbs_Herba_44_GE_Performance_Oil_Gambir.My

9 Tips Untuk Zakar Sihat & Bertenaga
==============================
Zakar adalah benar-benar satu organ yang luar biasa. Ia adalah satu-satunya organ yang mampu untuk mengubah bentuk dan saiz dalam masa beberapa nano saat sahaja.
.
Kita hanya tahu nak menggunakan zakar, tetapi kita jarang menghabiskan masa untuk menjaga mereka. Kita hanya menganggap bahawa ia akan terus melaksanakan tugasan untuk kita. Malangnya, keupayaan zakar untuk menjalankan tugasnya dipengaruhi oleh banyak faktor kesihatan dan – tanpa penjagaan – akan menjadi kurang berkesan dari masa ke semasa.
.
CARA MENJAGA ZAKAR ANDA SUPAYA TIPTOP
Berita baik adalah bahawa anda boleh mengekalkan zakar yang sihat berfungsi seumur hidup anda. Dengan kerja yang sedikit, anda juga boleh meningkatkan kesihatan seksual dan prestasi anda.
Berikut adalah 9 cara untuk menjaga zakar anda berfungsi dengan baik:
.
1. MENGEKALKAN BERAT IDEAL
Obesiti literal mencuri kelelakian anda dan mengurangkan tahap testosteron dalam badan. Lemak di bahagian abdomen menukarkan testosteron hormon lelaki anda untuk estrogen hormon wanita. Anda juga lebih cenderung untuk mempunyai lemak plak yang menyumbat saluran darah anda, termasuk arteri ke zakar, menjadikannya lebih sukar untuk mendapatkan dan mengekalkan ereksi berkualiti baik.
.
2. MAKAN MAKANAN SIHAT
Makanan yang sihat dan semula jadi mencegah pengumpulan deposit plak berbahaya dalam saluran darah anda yang menyukarkan aliran darah ke zakar. Pilihan pemakanan yang tidak sihat dengan makanan yang berkolesterol dan tidak berkhasiat mewujudkan arteri tersumbat dan sangat memberi kesan fungsi seksual.
3. KURANGKAN STRESS
.
Tekanan menyebabkan pengeluaran adrenalin hormon dan kortisol. Adrenalin menyempitkan saluran darah, yang memberi kesan negatif kepada pancutan. Jika anda pernah mengalami “kebimbangan prestasi” ia adalah kerana pembebasan adrenalin dalam tindak balas kepada gemuruh. rembesan kortisol yang berlebihan, yang membantu pemacu selera anda, menyebabkan pengumpulan lemak perut yang tidak baik.
.
4. BERHENTI MEROKOK
Selain menyebabkan kanser, merokok menyempitkan saluran darah, merosakkan aliran darah, mengurangkan bekalan oksigen, dan juga menggalakkan keradangan, menjejaskan setiap organ dalam badan anda.
.
5. TIDUR SECUKUPNYA
Tidur mempunyai fungsi pemulihan amat penting kerana otak anda dan badan memerlukan masa rehat yang cukup. Kurang tidur menyebabkan gangguan endokrin, metabolik, dan fungsi imun, menyebabkan tahap leptin menurun (penahan selera anda), peningkatan tahap ghrelin (perangsang selera anda), meningkat kortisol, dan peningkatan paras glukosa (jumlah yang lebih tinggi gula dalam aliran darah ). Jika anda sedang letih, zakar anda akan menjadi letih juga.
.
6. BERSENAM SECARA TETAP
Senaman mempunyai kesan yang luar biasa pada fungsi seksual. Ia mengurangkan tekanan, meningkatkan mood, mencegah keletihan dan meningkatkan tenaga. Jangkamasa panjang ia akan mengurangkan risiko anda untuk penyakit kencing manis, penyakit jantung, strok, tekanan darah tinggi, beberapa jenis kanser, osteoporosis, masalah perubatan yang kronik dan kecacatan fizikal. Bersenam membuat jantung anda lebih baik dan kuat, saluran darah anda lebih anjal, dan otot anda lebih mampu dengan menggunakan oksigen. Latihan yang bersenam otot yang terlibat dengan seks-otot teras, pemutar luar pinggul, dan semua-penting lantai pelvik otot-akan meningkatkan prestasi anda.
.
7. MENGUATKAN OTOT LANTAI PELVIK ANDA
Otot lantai pelvik memainkan peranan penting berkenaan dengan kedua-dua ereksi dan ejakulasi. Apabila anda merangsang seksual, otot-otot lantai pelvik mengaktifkan dan melibatkan diri untuk mengekalkan ketegangan zakar dan memancing ereksi memuncak. Otot ini bukan sahaja bertanggungjawab untuk membantu zakar dirangsang dari keadaan tumescent (berisi dengan darah) kepada keadaan ketegangan, tetapi juga untuk mengekalkan ketegangan menjadi “motor” ejakulasi. Banyak kajian saintifik telah didokumenkan manfaat senaman pelvik, yang dikenali sebagai “Kegels,” dalam pengurusan mati pucuk.
.
8. AKTIF MELAKUKAN SEKS
Gunakan zakar anda. Anda boleh membantu memastikan ia dalam keadaan yang baik dengan menggunakan ia kerap. Kajian saintifik telah menunjukkan dengan jelas bahawa lelaki yang lebih aktif secara seksual cenderung mempunyai sedikit masalah dengan mati pucuk apabila mereka semakin tua.
.
9. MENGEKALKAN HUBUNGAN SIHAT
Hubungan harmoni adalah faktor kuat ke dalam fungsi seksual yang baik hanya kerana perselisihan dan interpersonal isu mendalam boleh menyumbang kepada mati pucuk. Hubungan minda-badan adalah kepentingan yang besar untuk fungsi seksual.
==============================
Jika perKONGSIan ini bermanfaat,
Mohon anda KONGSI kan bersama.
.
jangan bertangguh lagi ?
.
LAYARI WEBSITE KAMI Untuk Maklumat Lanjut ???
.
www.gambir.my
www.gambir.my
www.gambir.my
.
.
#gambiremas #gambirjantan #gambirsarawak #vimax #viagra #abangsado #minyaklintah #ubatkuat #gym #mesotropinhq #mesotropinmalaysia #sayajualonline

Copywriting 3 Gambir Emas

ANDA-MENGALAMI-EJAKULASI-PRAMATANG_Gambir_Emas_GE_Herbs_Herba_44_GE_Performance_Oil_Gambir.My

ANDA MENGALAMI EJAKULASI PRAMATANG ?
=========================
EJAKULASI PRAMATANG ( PE )
Ejakulasi pramatang merupakan disfungsi seksual yang paling biasa berlaku dalam kalangan lelaki dan ia disifatkan sebagai kesukaran untuk mengawal pancutan air mani.
.
Ejakulasi pramatang menyebabkan tekanan emosi dan kekecewaan yang serius terhadap golongan lelaki dan pasangan.
.
Statistik Ejakulasi Pramatang
.
Di Malaysia, 45% lelaki dan 71 pasangan yang melaporkan pengalaman menghidasp EJAKULASI PRAMATANG mengaku tidak berpuas hati dengan hubungan mereka.
Dalam perhubungan, 44 peratus pasangan menyatakan bahawa PE mewujudkan JURANG di antara mereka. Dalam kes yang lebih serius, 15 peratus lelaki dan 14 peratus wanita mengakui PE boleh membawa kepada KERUNTUHAN HUBUNGAN atau PENCERAIAN
.
Dalam kalangan responden lelaki Malaysia yang mengalami PE, 38 peratus daripada mereka cenderung untuk MENGELAK daripada melakukan hubungan seks, manakala 20 peratus menjauhkan diri daripada pasangan masing masing.
Mengatasi masalah ini adalah CABARAN untuk kebanyakan LELAKI.Mereka rasa malu dengan KETIDAKUPAYAAN mereka.
.
Tetapi kami dari GE HERBS ada PENGUBATNYA
.
GAMBIR EMAS Performance Gel
Gambir Emas adalah produk kesihatan khusus kaum lelaki yang dirumus khas dari bahan organik, halal dan tanpa bahan kimia.
.
Gambir Emas Performance Gel diperbuat dari 100% bahan organik diantaranya ;
* Gambir Sarawak
* Lintah
* Gamat
* Tongkat Ali
* Habbatus Sauda
* Minyak Zaitun
* .
INFO LANJUT ?
PM SEKARANG
dan jangan lupa lawati web site rasmi kami :
.
www.gambir.my
www.gambir.my
www.gambir.my
.
.
#gambiremas #gambirjantan #gambirsarawak #vimax #viagra #abangsado #minyaklintah #ubatkuat #gym #mesotropinhq #mesotropinmalaysia #sayajualonline #terengganu #kualaterengganu #kualanerus #marang

Copywriting 4 Gambir Emas

Gambir_Emas_Herba_44_Performance_Oil_Minyak_Lintah

5 SEBAB KENAPA MAKAN SUPPLEMENT TIDAK BERKESAN
===================================
1.Jarang minum Air Putih
Inilah masalahnya ramai yang ada masalah untuk amalkan minum air putih dan tetapi lebih suka yang bewarna dan berperisa.
.
Fakta :
Air yang manis boleh meningkatkan kepekatan darah serta menyebabkan kegemukan.
.
Amalkan :
Amalkanlah banyak minum air putih apabila mengamalkan pengambilan supplement supaya penyerapan khasiat dari supplement oleh tubuh berlaku dengan lebih baik.
.
2. Mengambil supplement secara banyak sekaligus pada satu masa.
Ramai yang suka amalkan ini apabila waktu hendak tidur sedangkan pada masa selepas itu kita akan kurang minum air. Aturan pemakanan sepatutnya telah di terangkan kepada anda ketika anda membeli apa-apa supplement. Dan aturan itu perlu di ikut sama seperti kita ikut jadual pemakanan ubat yang doktor berikan.
.
Fakta :
Apabila anda makan semua supplement secara sekaligus, ini meningkatkan kepekatan darah kita hanya pada masa-masa tertentu
Amalkan :
.
Agih-agihkan pengambilan supplement anda mengikut kesesuaian dan keperluan anda agar kepekatan darah tidak meningkat secara mendadak pada satu satu masa. Ini juga membantu agar buah pinggang tidak terlalu dibebani pada satu satu masa tertentu sahaja.
.
3. Elakkan pengambilan vitamin bersama ubat.
Sekiranya anda dalam pemantauan doktor atas masalah kesihatan, elakkan mengambil ubat secara serentak dengan pengambilan supplement .
.
Fakta :
Ini kerana kesannya akan menyebabkan darah bercelaru dan tidak dapat menyerap khasiat dari supplement dengan baik.
.
Amalkan :
Cuba sediakan jadual, sekiranya selepas makan pagi anda mengambil ubat doktor maka anda boleh amalkan supplement pada waktu tengahari atau malam. Namun sekiranya anda perlu makan ubat secara berturutan, pagi dan petang, maka amalkan supplement selepas 1-2 jam selepas pengambilan ubat doktor.
.
4. Kurangkan pengambilan kafien dalam diet harian.
Memang ramai yang menganggap kafien sebagai sumber tenaga harian untuk membuat kerja tapi sebaiknya di minimumka pengambilannya.
.
Fakta :
Sebenarnya pengambilan kafien boleh merosakkan vitamin yang sedia ada dalam badan. Maka pengambilan minum yang berkafien yang tinggi secara berterusan boleh membazirkan vitamin yang kita amalkan selama ini. Maka kita tidak akan mendapat kesan seperti yang diharapkan sama sekali disebabkan vitamin rosak disebabkan pengambilan kafien secara berterusan.
.
Amalkan:
Cubalah untuk kurangkan pengambilan kafien secara berperingkat.
.
5. Makan Supplement Tanpa Ilmu Yang Betul
Makan Supplement mesti tahu caranya kerana ada sesetengah Supplement tidak boleh dimakan pada masa yang sama.
.
Fakta
Ada vitamin/makanan/minuman yang boleh menghalang penyerapan supplement lain menyebabkan kita tidak mendapat khasiat yang sepatutnya.
.
Contohnya :
Multivitamin yang lengkap dengan zat besi tidak boleh diambil bersama air susu (kalsium), Ini kerana ia akan mengganggu penyerapan zat besi itu sendiri.
.
Amalkan:
Pastikan anda bertanya kepada si penjual supplement ,cara makan yang betul dan rajin membuat research anda sendiri jika perlu
Adalah penting sewaktu membuat keputusan membeli Supplement , Pilihlah
.
Supplement Yang :
-Supplement YANG HALAL
-Supplement YANG Ada Kelulusan KKM
-Supplement YANG SELAMAT
-Supplement YANG SEMULAJADI
-Supplement YANG BERKESAN
.
So, pada pengguna GE HERBA 44 boleh PRAKTIKAN YA !
SELAMAT MALAM
JOM ! KONGSI BERSAMA
G.E Herbs
.
INFO LANJUT ?
PM SEKARANG
dan jangan lupa lawati web site rasmi kami :
.
www.gambir.my
www.gambir.my
www.gambir.my
.
.
#gambiremas #gambirjantan #gambirsarawak #vimax #viagra #abangsado #minyaklintah #ubatkuat #gym #mesotropinhq #mesotropinmalaysia #sayajualonline

Copywriting 5 Gambir Emas

Gambir_Emas_Herba_44_Performance_Oil_GE_Oil_OAR

Sering mengalami MASALAH berikut ? :-
> Orang rmh tidak puas ?
> Adik lembik dan tdk keras ?
> Adik kecil dan pendek ?
> 5 minit dh terkulai layu ?
.
Kami ada PENAWARnya :-
Memperkenalkan ‘ GAMBIR EMAS PERFORMANCE GEL ‘
> Membantu melambatkan proses ejakulasi ✔
> Membantu menegang dan mengeras ✔
> Membantu membesar dan memanjangkan ✔
> Tdk panas ( ada kelulusan KKM ) ✔
> Tdk kebas ✔
> Tdk melekit ✔
> TERHANGAT DIPASARAN ✔
> Selamba je 30 minit ++++ ✔
> Tiada bahan kimia ✔
.
#gambiremas #gambirjantan #gambirsarawak #vimax #viagra #abangsado #minyaklintah #ubatkuat #gym #mesotropinhq #mesotropinmalaysia #sayajualonline

.
KASIHANILAH ORANG RUMAH ANDA !
” PRIVASI anda RAHSIA kami ”
– JANGAN malu jika PERLU –

untuk lebih banyak info klik :-
http://www.gambir.my
WhatsApp : 011-10103626

Copywriting 6 Gambir Emas

gambir_emas_review_gambir_emas_harga_gambir.my_perfomance_oil

Dengarnya, ramai “Abam Abam” cari Minyak lintah sekarang ni?
.
Bermacam macam jenis minyak lintah sekarang ada di pasaran.
.
Itu lah, Ini lah.
Sebagai pengguna,
.
Pilih produk yang terbukti selamat & berkesan.
Paling penting pilih Produk yang Ada kelulusan dari KKM ✌?
.
Mana tau bila Abam- Abam sapu,
Jadi lintah lak Adik tu.
HEHEHEHE
.
OAR TEGUH ada Produk terbaru,
GE Perfomance Oil
.
Apa yang POWER sangat?
Minyak ni bukan ada campuran ekstrak lintah sahaja,
Malah ada campuran Belacak & Dhob.
PERGHHHH !
…..
Ini Luar Biasa.
Kalau sapu, mesti Adik Gagah Perkasa.
??
.
Selamat ke? Ada kelulusan KKM ke?
Pasti Ada. Tak Kan OAR Teguh nak pasarkan produk berbahaya kan.
.
Ge Perfomance Oil berdaftar dengan KKM & Selamat Digunakan.
Ya Memang Produk ni BERBAHAYA !
.
Sebab, ia boleh buatkan adik abam jadi Besar Bertenaga !
Pasti bahaya kalau Orang Rumah tengok,
Risau diterkam je.
Heheheh
.
Nak cuba?
INFO LANJUT ?
PM SEKARANG
dan jangan lupa layari web site rasmi kami :
.
www.gambir.my
www.gambir.my
www.gambir.my
.
.
#gambiremas #gambirjantan #gambirsarawak #vimax #viagra #abangsado #minyaklintah #ubatkuat #gym #mesotropinhq #mesotropinmalaysia #sayajualonline

Copywriting 7 Gambir Emas

Herba44_Herba_44_GE_Herba44_GE_Performance_Oil_Gambir_Emas

GE Herba 44 mampu berikan anda :
.
– Zakar tegang dan keras sepenuhnya
– Mencegah dan merawat mati pucuk
– Melancarkan aliran darah
– Meningkatkan rangsangan dan nafsu seks
– Meningkatkan kesuburan lelaki
– Meningkatkan tenaga dan stamina
.
DIJAMIN 100% HERBA
.
Bagaimana GE HERBA 44 Bertindak
.
-Sebotol GE Herba 44 mengandungi 30 biji kapsul.
-Untuk kesan yang terbaik, amalkan sebiji selepas makan di waktu pagi, dan sebiji selepas makan malam.
-Kesan positif dapat dirasai seawal 3 hari selepas mengamalkan GE Herba 44 secara konsisten.
.
Contoh:
.
Anda makan pada hari Isnin, Selasa & Rabu, Khamis dah tak perlu untuk makan Ge Herba44, kalau nak terus makan pun tidak menjadi masalah.
.
GE Herba 44 bukan bertujuan untuk memberi kesan serta-merta seperti ubat kuat yang berada di pasaran yang cuma memberi kesan sementara, tetapi bertujuan untuk membantu anda memulihkan atau memantapkan kembali kelakian, tenaga serta kesihatan menyeluruh untuk jangka masa panjang dan kesan yang kekal.
.
Sangat disyorkan digunakan bersama Gambir Emas jika anda mahu bersama isteri. Gambir Emas untuk tahan lama, GE Herba44 untuk tenaga.
.
**Untuk kesan terbaik, amalkan GE Herba 44 secara konsisten seminggu 4 kali**

Nak cuba?
INFO LANJUT ?
PM SEKARANG
dan jangan lupa layari web site rasmi kami :
.
www.gambir.my
www.gambir.my
www.gambir.my
.
.
#gambiremas #gambirjantan #gambirsarawak #vimax #viagra #abangsado #minyaklintah #ubatkuat #gym #mesotropinhq #mesotropinmalaysia #sayajualonline #herba44 #GEoil #performanceOil #lulusanKKM #original #barangHOT

Copywriting 8 Gambir Emas

Gambir_Emas_Herba_44_PerformanceOil_Minyak_Lintah

Siapa Yang Perlu Mendapatkan Gel Gambir Emas?
.
??Mereka yang mempunyai masalah cepat pancut
??Mereka yang mempunyai masalah zakar lembik
??Mereka yang mempunyai masalah zakar kurang tegang
??Mereka yang kurang keyakinan diri ketika di ranjang
??Mereka yang mempunyai masalah pasangan yang dingin untuk melakukan seks
.
PRIVASI ANDA, KEUTAMAAN KAMI..
Tidak akan tertulis perkataan ‘Gambir Emas Performance Gel‘ pada bungkusan anda.
.
BELI LAH TANPA MALU DAN RISAU
Dengan Bantuan Gambir Emas Performance Gel, Lebih Ramai Suami Penyanyang
.
Telah Hadiahkan Malam Jumaat Terindah Buat Isterinya! ANDA Bila Lagi?
.
******************************************
⚠ Whatsapp kami segera untuk harga promosi terhad.
.
Harga asal RM89.90.
.
Nak harga PROMOSI?
.
Call & Whatsapp sekarang !
.
jangan bertangguh lagi ?
.
TAIP “GE” Hantar ke ???
.
011-1010 3626
011-1010 3626
011-1010 3626
.
Area Kuala Terenggganu / Area Marang?:)
.

#gambiremas #gambirjantan #gambirsarawak #vimax #viagra #abangsado #minyaklintah #ubatkuat #gym #mesotropinhq #mesotropinmalaysia #sayajualonline #herba44 #GEoil #perfomanceOil #lulusanKKM #Original #barangHOT